23 lutego 2015

Waszym zdaniem i co myślicie.

To okładka naszej wersji dalszych przygód Gideona i Gwendolyn. Została stworzona przez Nikole.
   
Jak wam się podoba? 

Chciałybyśmy, abyście napisali, do czego może nawiązywać tytuł i o co chodzi z tym kluczem. Całą historie mamy już od dawna zaplanowaną. Każde wydarzenie po kolei. Gorzej z przełożeniem tego na papier. Mało czasu. Tak dla waszej informacji, kolejny rozdział już kończymy i powinien się ukazać niebawem, ale żeby się tak stało, prosimy o co najmniej PIĘĆ odpowiedzi. 

6 komentarzy:

  1. Piszcie jak najszybciej. Błagam jesteście świetne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę dziwny napis :)
    Kiedy następny rozdział?

    OdpowiedzUsuń
  3. Okładka całkiem okej, ale nie podoba mi się napis ;) Lepiej byłoby gdyby był większy i inna czcionka? Nie wiem, to tylko moje zdanie :) A co do tych komentarzy, denerwuje mnie kiedy blogerzy szantażuja czytelników " 10 komentarzy i następna notka" itp. Ja rozumiem próbujecie mieć więcej komentarzy, okej, ale nie tedy droga ;) Wiem, że nie tylko mnie to denerwuje, więc uważajcie, bo możecie stracić jakiś czytelników ;) Oczywiście to nie jest hejt w żadnym wypadku :D Poprostu taka mała rada od obiektywnej czytelniczki :P
    A żeby komentarz nie był taki " negatywny" to muszę przyznać, że macie niesamowity pomysł na dalszą historię Gideona i Gwendolyn :D Ciężko znaleźć ciekawe ff o Trylogii czasu więc olbrzymi plus dla was :) Jest jeszczr jedna rzecz do której musze się przyczepić :( A mianowicie błędy ortograficzne. Rozumiem sama mam problemy z ortografia ( pewnie w tym komentarzu jest ich od groma xd), ale niestety niektóre błędy strasznie się rzucają w oczy :/ Popracujcie nad tym, słowniki nie gryza ;) Mam nadzieję, że weźmiecie moje rady do serca ( chociaż oczywiście nie musicie jeśli się z nimi nie zgadzacie) i, że wasz blog będzie jeszcze lepszy :DD
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Błagam, dawajcie mitu NEXT!!!
    <3 <3
    <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie zgadzam się z powyższym komentarzem.
    Okładka mega! Bardzo mi się podoba!!!
    Tematyka i napis, dość oryginalne.
    <3 A jeżeli chodzi o pytanie, to nie mam zielonego pojęcia.
    Coś na temat klucza jest napisane na samej górze tuż pod tytułem bloga. ;-)
    Weny!!! <3

    OdpowiedzUsuń

Szablon by Katrina S